Klientský servis

KURZ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKY

Kurz je určen pro všechny studenty na úrovni Intermediate (B1) a Upper-Intermediate (B2), kteří se chtějí zdokonalit ve frázích a slovní zásobě používané při klientském servisu. Klademe důraz na praktické procvičení. Většina kurzu je věnována nácviku jednání se zákazníky a následné zpětné vazbě lektora.

Komu je kurz určen

Tento kurz je ideální pro všechny, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti při jednání se zákazníky a klienty. Kurz je vhodný pro pracovníky obchodních oddělení, recepční, pracovníky call centra či zákaznického oddělení.

Sestavíme jazykový kurz na míru vašim požadavkům a uděláme vše pro to, abyste s výukou začali co nejdříve. Kvalifikovaní a empatičtí profesionálové zaručí, že se budete těšit na každou další lekci.


  • Vyberte si kurz nebo nám zadejte vlastní požadavky na výuku
  • Využijte zkušeností a talentu našich lektorů
  • Zlepšete své jazykové dovednosti

Co budete umět po skončení kurzu

  • Poradíme vám jak nejlépe představit sebe a svoji společnost
  • Osvojíte si jak správně přijmout objednávku
  • Naučíte se řešit reklamace/stížnosti
  • Zdokonalíte se v pokládání doplňujících otázek
  • Zvládnete vysvětlit specifické body

Témata kurzu zahrnují:

  • Správné představení společnosti
  • Výuka a použití vhodných jazykových frází v závislosti na situaci se zákazníkem
  • Nacvičení reakce na stížnosti a jejich řešení
  • Veškerou slovní zásobu používanou při komunikaci s klientem
  • Doplňující témata a nácvik situací dle přání studenta


Chcete pro své zaměstnance česky mluvícího lektora nebo rodilého mluvčího? Výběr necháme čistě na Vás.



DALŠÍ KURZY A SEMINÁŘE

Obecná angličtina    Obchodní angličtina   Angličtina pro lidské zdroje (HR)